چگونه دکوراسیون خانه را Define انجام می دهید؟ زیرا این تعریف زیبا سخت‌انگیز است.
چگونه دکوراسیون خانه را Define انجام می دهید؟ زیرا این تعریف زیبا سخت‌انگیز است.
چگونه دکوراسیون خانه را Define انجام می دهید؟ زیرا این تعریف زیبا سخت‌انگیز است.

چگونه دکوراسیون خانه را Define انجام می دهید؟ زیرا این تعریف زیبا سخت‌انگیز است.

kitchen decorationبرای کاغذ دیواری های خود از نقوش سنتی و کلاسیک مانند طرح داماسک و یا کاغذ های دکور کافی شاپ تاریک گلدار خریداری نمایید. این نوع چیدمان تلفیقی از دکوراسیون غرب و دکوراسیون سنتی ایرانی به شمار میرود. در این حالت علاوه بر حفظ آیین و سنت پیشینیان، با پیشرفت طراحی های داخلی نیز همسو خواهید بود. حتما تا بحال رستوران یا کافی شاپ های سنتی را دیده اید. این مکان ها از معماری گرفته تا وسایل و نوع چیدمان آن ها، همه به سبک ایران قدیم می باشند. برای تکمیل خانه ی سنتی خود می توانید از المان های مخصوص آن استفاده کنید. مثلا: گلیم، ظروف مسی، میزهای منبت کاری شده، بشقاب های فیروزه کوب، پشتی های دست دوز و تابلو های ابریشمی و… که هر کدام به راحتی در تمام شهر های ایران در دسترس هستند. یکی دیگر از ایده های جالب برای داشتن دکوراسیون سنتی ایرانی، استفاده از تخت های چوبی همراه با پشتی های سنتی می باشد. سینی های قلم کاری شده و لیوان های مسی نیز به عنوان ظروف پذیرایی مناسب می باشند. در این فضا می توانید لباس ها و صنایع دستی ایرانی را به عنوان قاب عکس یا وسیله دکوری قرار دهید.

  • خرید کاناپه تختخواب شو
  • طراحی مجدد اجزایی مثل کابینت و کمد تم کافی شاپ و …
  • از وسایل بزرگ و تجملاتی پرهیز کنید
  • سبک کلاسیک
  • صندلی تک زرد رنگ: ۱.۵ میلیون تومان
  • فضا را با استفاده از بافت و انواع اکسسوری شلوغ نکنید
  • مؤسسه طراحی داخلی بریتانیا
  • برای پنجره آشپزخانه از نیمپردههای نازک استفاده کنید

kitchen decorationهمه چیز ساده و دلنشین است. در این سبک از خطوطی بسیار صاف استفاده میشود. در سبک مینیمال به فضای خالی ارج داده میشود یعنی هر آن چه غیرضروری است از اتاق حذف میشود و اجازه داده میشود تا فضای خالی خودنمایی کند. اصولاً از رنگهای سیاه و سفید در این سبک استفاده میشود. سبک صنعتی از انبارها و کارخانههای قدیمی الهام گرفته شده است. در این سبک از دیوارهای آجری یا بلوکی استفاده میشود و لولههای ساختمان در معرض دید قرار دارند و از تزییناتی از جنس فلز و بتن استفاده میشود. در سبک صنعتی، رنگ مواد اولیه تغییر داده نمیشود و طراحان اجازه میدهند تا لوازم به همان شکل طبیعی خود باقی بمانند. رنگها اصولاً تیره هستند و در صورتی که قرار باشد از رنگ روشنی استفاده شود، قطعه هنری انتزاعی با این طیف رنگ، در خانه نصب میشود. طراحی صنعتی در دهه 1990 در امریکای شمالی بسیار طرفدار پیدا کرد.

kitchen decorationنقاشی روی سقف اتاق پذیرایی از گذشتههای دور مرسوم بوده است. اگر سری به کلیساها و کاخهای قدیمی بزنید مشاهده میکنید که سقف این بناهای عظیم با نقاشیهای زیبایی تزیین شدهاند. امروز این شیوه تزیین سقف پذیرایی محبوبیت گذشتهی خود را به دست آورده است. در کنار نقاشی، پتینه کاری سقف پذیرایی هم طرفداران خود را پیدا کرده است. در این روش بخشهایی از سقف و دیوار خانه با استفاده از گچ و رنگ پوشانده میشود تا جلوهی زیبایی به محیط داده شود. در مبحث نورپردازی سقف اتاق پذیرایی باید به این نکته توجه کنید که هدف از نورپردازی دقیقا چیست؟ ایجاد روشنایی در محیط اتاق پذیرایی یا برجستهتر دکوراسیون ورودی منزل کردن زیباییهای سقف. برای رسیدن به هدف اول روشهای متنوعی وجود دارد که مورد بحث ما نیست اما برای روشنتر کردن سقف اتاق پذیرایی از نورهای مخفی استفاده میشود. نورهای LED و SMD بهترین گزینه برای دیزاین سقف پذیرایی هستند. میتوانید نوارهای LED را در زیر سقف کناف قرار دهید و نورهای رنگی مانند قرمز یا بنفش برای آن در نظر بگیرید تا پس از روشن شدن، به سمت سقف تابانده شوند.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationدر مورد پرده ها نیز بهتر است پارچه ای را انتخاب کنید که از نوع حریر و ساده و بدون هیچگونه طرح بندی خاصی باشد. دسته ای دیگر از مبلمان راحتی وجود دارند که روکش های آن ها از جنس چرم می باشد. این مبلمان نیز در دکوراسیون های مدرن زیبا به نظر می رسند. به خصوص اگر در کنار آن ها از رنگ های گرمی مانند نارنجی استفاده شود، جلوه این مبلمان بیشتر خواهد شد. مثلا می توانید در مقابل مبلمان پاف هایی با این ترکیب رنگی قرار دهید که به عنوان میز نیز استفاده شوند. چیدمان این مبلمان نیز با همان روش های مربعی و گرد قابل انجام است. در ارتباط با تزئین بیشتر این مبلمان هم می توانید از وسایل های چوبی استفاده کنید. مثلا نصب تابلوهایی با قاب های چوبی بر دیوار بهترین گزینه جهت زیبایی بخشیدن به دکوراسیون های مدرن با مبلمان چرمی محسوب می شود.

kitchen decorationشما از خانه سبک بوهو میفهمید ساکنان خانه شخصیتی رها و ذهنی آزاد دارند و سخت در چارچوبهای قرادادی جا میگیرند. چنین فردی میان انبوهی از وسایل به شکل و فرمهای متنوع زندگی میکند که ترکیب از وسایل بهروز و قدیمی هستند. چیدمان صنعتی حال و هوای سرد و مدرنی دارد و کاربرد تازهای برای بعضی از وسایل تعریف میکند. اتاق، سالن و آشپزخانه سقف بلندی دارند و هیچجا اثری از رنگهای گرم نمیبینید. اگر سبک دکور خانهتان صنعتی باشد، ترکیبی از طیف خاکستری، مشکی و سفید با بخشهایی از سبز و آبی استفاده میکنید. نقش اشیای فلزی خیلی پررنگ است. اگر لوله آب به آباژور تبدیل شد، نباید تعجب کنید. فضاهایی که قبلا کارخانه، مدرسه یا ساختمان قدیمی بودهاند که سقف بلند و دیوار آجرپوش دارد، میتوانند با سبک صنعتی حسابی شیک شود. البته هر خانهای را میشود با دیوارپوش آجری کرد و به آن حالوهوای چیدمان صنعتی داد. سبک صنعتی میگوید من با ترکیب فلز، وسایل صنعتی و چوب خام میتوانم شیک و شهری بهنظر برسم. بعضیها معتقدند این سبک کمی مردانه است، اما باوجود تزیین بعضی از کافهها با استایل صنعتی، خیلی هم مردانه بهنظر نمیرسد. دکوراسیون مدرن شباهت زیادی به سبک مینیمال دارد. تاکید این سبک بر سادگی، خلوتی و حذف لوازم جانبی غیرضروریست. پالت رنگ سبک مدرن از طیف خنثا تشکیل شده و رنگهایی مثل سفید، کرم و بژ دارد. تفاوت مدرن و مینیمال اینجا مشخص میشود که دکوراسیون مدرن سراغ رنگهای روشنی مثل پرتقالی، صورتی و فیروزهای هم میرود و در پرده، فرش و وسایل پارچهای رنگهای شادی هم بهکارمیبرید. فضاهای ذخیرهسازی مخفی باعث میشوند ظاهر خلوت خانه حفظ شود.مثل تختخوابی که کشو دارد و خیالتان را از خردهریزههای اتاق خواب راحت میکند. پافها یکی دیگر از وسایلی هستند که حس و حال مدرن به اتاق نشیمن یا اتاق خواب میدهند. پاف به رنگ شاد و روشن خنثا بودن رنگ خانه را میشکند و به آن جان میدهند.

kitchen decorationایده های دست ساز بسیار زیادی برای مهد کودک وجود دارد که ظاهر جالبی برای اتاق کودک شما ایجاد می کند. اگر دقیقاً مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، چند ایده عالی وجود دارد که به شما در تصمیم گیری کمک می کند. هنگامی که چادر تیپی خود را برای اتاق بازی در خانه خود می سازید، می توانید یکی دیگر از پارچه های خارجی را که با زیبایی اتاق کودک شما مطابقت دارد ایجاد کنید. شابلون های هنری دیواری مورد علاقه و ارزان خود را خریداری کنید تا نام فرشته گرانبهای خود را به رنگ مورد علاقه خود روی دیوار بکشید. فقط به این دلیل که گاری تعویض کودک شما احتمالاً کاربردی ترین افزودنی برای اتاق او است، به این معنی نیست که نمی تواند مد روز نیز باشد. این گاری تعویض نوزاد برای اینکه بسیار موثر باشد، لازم نیست گران باشد. همچنین اقلام مختلفی وجود دارد که می توانید در داخل این سبد خرید قرار دهید تا مطمئن شوید که کاملاً برای هر گونه اضطراری پوشک آماده هستید.

راهنمای نهایی دکوراسیون خانه

در این سبک اغلب از رنگهای کرم، قهوهای و سفید به صورت برجستهتر استفاده میشود و سایر رنگها نقش زیادی در این سبک دکوراسیون ندارند. گاهی نیز تنها از طیف مختلف یک رنگ استفاده میشود و با سایههای مختلفی از همان رنگ سعی میشود کنتراست ایجاد شود. به بافت مواد و وسایل توجه میشود و از لوازمی با بافت طبیعی استفاده میشود. در این طراحی از فضاهای باز، نور زیاد و شیشههای فراوانی استفاده میشود و گاهی این مواد را به صورت طرحهای غیرمعمول در طراحی استفاده میکنند. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که دوست دارند هم از سبک طراحی داخلی مدرن و هم از طراحی کلاسیک در خانه خود استفاده کنند، سبک انتقالی به شما پیشنهاد داده میشود. در این سبک طراحی داخلی از ترکیبی از طراحی سنتی و مدرن استفاده میشود. گاهی ممکن است از مبلمانی با پارچهها و بافتی مدرن استفاده شود که در آنها خطوطی صاف و مشخص وجود دارد و سبک کوسنها و قالیچه نیز مطابق آن باشد.

رنگ های روشن مثل سفید، کرم، یخی، آبی روشن می توانند خانه را دل باز و بزرگ نمایش دهند. کاغذ دیواری نیز مناسب برای سلیقه هایی است که رنگ را نمی پسندند و کاغذ دیواری را ترجیح می دهند . کاغذ دیواری نیز در طرح کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری طرح دار ساده و کاغذ دیواری طرح دار برجسته قابل اجرا است. بعضی دیگر از افراد نه رنگ را دوست دارند و نه کاغذ دیواری را . این افراد برای تزئین دیوارهای خانه ی خود از دیوارپوش های چوبی، سنگی و یا سرامیک استفاده می کنند. رنگ خیلی خیلی زیاد در زیبایی و جلوه بصری اشیاء و محیط حتی لباسی که می پوشیم، تاثیرگذار است . به طور کل یک خانه، یک آپارتمان، یک فضا، یک اتاق واشیاء همگی با استفاده از رنگی که در مقابل دیدگان ما به نمایش می گذارند، می توانند احساسات ما را برانگیزاند. دقت کردید زمانی که یک لباس می خریم مثلاً یک پیراهن، خیلی اتفاق افتاده که یک پیراهن تن زده اید و پسندیده اید .

kitchen decorationنئوکلاسیک بهتر است از کابینت های نئوکلاسیک استفاده شود. طرح های کابینت به حدی متنوع است که نمی توان تمام آنها را به صورت یکجا مورد بررسی قرار داد. در این بخش از مطلب تعدادی از محبوب ترین طرح ها را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا با ویژگی های هر کدام آشنا شوید. معمول ترین کابینت ها دارای دستگیره هستند اما در سال های اخیر استفاده از کابینت های بدون دستگیره رایج شده است. سطح این کابینت ها کاملا یکدست است و بر روی آن هیچ دستگیره یا ابزار اضافه ای دیده نمی شود. این کابینت ها دارای مگنت هستند و بدین شکل باز و بسته می شوند. نظم و یکنواختی کابینت های بدون دستگیره به عنوان ویژگی بارز آن شناخته می شود. اما گاهی اوقات به دلیل استفاده از یک رنگ در دکوراسیون آشپزخانه، محیط دلگیر و خسته کننده می شود. استفاده از کابینت های دو رنگ دلگیری و خسته کنندگی کابینت ها را می کاهد. طرح کابینت دو رنگ سبب می شود که آشپزخانه به جذاب ترین بخش خانه تبدیل شود.

4 دلیل عالی بودن آبراهام لینکلن در دکوراسیون خانه

اکسسوریها قدم بعدی برای تغییر دکوراسیون ارزان است. یک گلدان برای گلهای تازه، چند شمعدان و چندتایی هم قاب عکس به رنگ جدید بخرید و در اتاق قرار دهید. اگر قصد دارید کمی بیشتر هزینه کنید، میتوانید خرید یک آباژور و یک پاف به رنگ Viva Magenta هم در لیست کارهایتان قرار دهید. در هر لحظه که بخواهید میتوانید با چند متر پارچه دکوراسیون اتاق خواب را تغییر دهید. با تعویض پردهها، ملافهها و روبالشی میتوانید در یک چشم به هم زدن دکور را عوض کنید. برای زیباتر شدن فضا میتوانید از ترکیب Viva Magenta و رنگهای مکمل آن استفاده کنید. با توجه به اینکه فضای اتاق خواب باید آرام باشد بهتر از تناژ رنگی را حفظ کنید و از رنگهای مکمل با پایهی صورتی و قرمز استفاده کنید تا هماهنگی بیشتری با رنگ سال ۱۴۰۱ داشته باشند. با این کار فضایی یکدست با رنگهای سایه روشن ملایم ایجاد میکنید تا چشمهایتان قبل از خواب حسابی استراحت کرده و خوابی آرام داشته باشید.

  • جدا کردن فضاها با رنگهای متفاوت
  • طراحی و تعویض سقف کاذب و کفپوش و …
  • از مبلمان منزل به گونهای دیگر استفاده مجدد کنید
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • آشپزخانه به سبک پازل
  • انتخاب سبک مدنظر

خب در مورد منازل اعیان و اشرافی که تکلیف مشخص است. لوازم به کار رفته در طراحی این منازل اکثر یونیک و منحصر بفرد هستند. بنابراین صرف هزینه بالا برای این منازل کاملا منطقی است. اما شما برای داشتن یک منزل ساده و در عین حال زیبا و به روز. نیازی به صرف هزینه های آن چنانی ندارید. حتی با مناسب ترین هزینه ها و قیمت هم می توانید زیباترین دکوراسیون داخلی منزل را داشته باشید. متریال به کار رفته در مبلمان و سایر منازل موجود در منزل در چیدمان خانه بسیار مهم است. بافت لوازم خانه شما به شما کمک می کند که شیوه چیدمان آن ها را مشخص کنید. یک سری طراحی های کلی مناسب لوزام مدرن و یک سری دیگر مناسب لوازم کلاسیک است. رنگ لوازم منزل باید با رنگ دیوار ها، فرش، پرده و غیره متناسب باشد. چون در اکثر منازل رنگ غالب در دیوار ها و فرش و چیز های دیگر به کار می رود. پیشنهاد می شود رنگ لوازم منزل مثل کمد و مبلمان را مکمل این رنگ ها در نظر بگیرید. هر خانه ای یک منبع انرژی دارد که باید کشف و مدیریت شود. وقتی شما دکوراسیون منزلتان را بر اساس فنکشویی مناسب آن در نظر می گیرید. این منبع انرژی را در کل خانه منتشر می کنید و بهره برداری از آن را مدیریت کنید. این که شما بتوانید قسمت نورگیر منزلتان را مشخص کنید بسیار مهم است. نورپردازی مسئله ای است که در دکوراسیون تمام محیط ها مورد توجه قرار می گیرد. شناسایی منبع نور مناسب می تواند یک خانه کوچک را بزرگ و دلباز نشان دهد. در مقابل نورپردازی اشتباه بزرگترین محیط ها را دلگیر و نامتناسب نشان خواهد داد.

چگونه دکوراسیون خانه را Define انجام می دهید؟ زیرا این تعریف زیبا سخت‌انگیز است.

kitchen decorationبرای کاغذ دیواری های خود از نقوش سنتی و کلاسیک مانند طرح داماسک و یا کاغذ های دکور کافی شاپ تاریک گلدار خریداری نمایید. این نوع چیدمان تلفیقی از دکوراسیون غرب و دکوراسیون سنتی ایرانی به شمار میرود. در این حالت علاوه بر حفظ آیین و سنت پیشینیان، با پیشرفت طراحی های داخلی نیز همسو خواهید بود. حتما تا بحال رستوران یا کافی شاپ های سنتی را دیده اید. این مکان ها از معماری گرفته تا وسایل و نوع چیدمان آن ها، همه به سبک ایران قدیم می باشند. برای تکمیل خانه ی سنتی خود می توانید از المان های مخصوص آن استفاده کنید. مثلا: گلیم، ظروف مسی، میزهای منبت کاری شده، بشقاب های فیروزه کوب، پشتی های دست دوز و تابلو های ابریشمی و… که هر کدام به راحتی در تمام شهر های ایران در دسترس هستند. یکی دیگر از ایده های جالب برای داشتن دکوراسیون سنتی ایرانی، استفاده از تخت های چوبی همراه با پشتی های سنتی می باشد. سینی های قلم کاری شده و لیوان های مسی نیز به عنوان ظروف پذیرایی مناسب می باشند. در این فضا می توانید لباس ها و صنایع دستی ایرانی را به عنوان قاب عکس یا وسیله دکوری قرار دهید.

  • خرید کاناپه تختخواب شو
  • طراحی مجدد اجزایی مثل کابینت و کمد تم کافی شاپ و …
  • از وسایل بزرگ و تجملاتی پرهیز کنید
  • سبک کلاسیک
  • صندلی تک زرد رنگ: ۱.۵ میلیون تومان
  • فضا را با استفاده از بافت و انواع اکسسوری شلوغ نکنید
  • مؤسسه طراحی داخلی بریتانیا
  • برای پنجره آشپزخانه از نیمپردههای نازک استفاده کنید

kitchen decorationهمه چیز ساده و دلنشین است. در این سبک از خطوطی بسیار صاف استفاده میشود. در سبک مینیمال به فضای خالی ارج داده میشود یعنی هر آن چه غیرضروری است از اتاق حذف میشود و اجازه داده میشود تا فضای خالی خودنمایی کند. اصولاً از رنگهای سیاه و سفید در این سبک استفاده میشود. سبک صنعتی از انبارها و کارخانههای قدیمی الهام گرفته شده است. در این سبک از دیوارهای آجری یا بلوکی استفاده میشود و لولههای ساختمان در معرض دید قرار دارند و از تزییناتی از جنس فلز و بتن استفاده میشود. در سبک صنعتی، رنگ مواد اولیه تغییر داده نمیشود و طراحان اجازه میدهند تا لوازم به همان شکل طبیعی خود باقی بمانند. رنگها اصولاً تیره هستند و در صورتی که قرار باشد از رنگ روشنی استفاده شود، قطعه هنری انتزاعی با این طیف رنگ، در خانه نصب میشود. طراحی صنعتی در دهه 1990 در امریکای شمالی بسیار طرفدار پیدا کرد.

kitchen decorationنقاشی روی سقف اتاق پذیرایی از گذشتههای دور مرسوم بوده است. اگر سری به کلیساها و کاخهای قدیمی بزنید مشاهده میکنید که سقف این بناهای عظیم با نقاشیهای زیبایی تزیین شدهاند. امروز این شیوه تزیین سقف پذیرایی محبوبیت گذشتهی خود را به دست آورده است. در کنار نقاشی، پتینه کاری سقف پذیرایی هم طرفداران خود را پیدا کرده است. در این روش بخشهایی از سقف و دیوار خانه با استفاده از گچ و رنگ پوشانده میشود تا جلوهی زیبایی به محیط داده شود. در مبحث نورپردازی سقف اتاق پذیرایی باید به این نکته توجه کنید که هدف از نورپردازی دقیقا چیست؟ ایجاد روشنایی در محیط اتاق پذیرایی یا برجستهتر دکوراسیون ورودی منزل کردن زیباییهای سقف. برای رسیدن به هدف اول روشهای متنوعی وجود دارد که مورد بحث ما نیست اما برای روشنتر کردن سقف اتاق پذیرایی از نورهای مخفی استفاده میشود. نورهای LED و SMD بهترین گزینه برای دیزاین سقف پذیرایی هستند. میتوانید نوارهای LED را در زیر سقف کناف قرار دهید و نورهای رنگی مانند قرمز یا بنفش برای آن در نظر بگیرید تا پس از روشن شدن، به سمت سقف تابانده شوند.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationدر مورد پرده ها نیز بهتر است پارچه ای را انتخاب کنید که از نوع حریر و ساده و بدون هیچگونه طرح بندی خاصی باشد. دسته ای دیگر از مبلمان راحتی وجود دارند که روکش های آن ها از جنس چرم می باشد. این مبلمان نیز در دکوراسیون های مدرن زیبا به نظر می رسند. به خصوص اگر در کنار آن ها از رنگ های گرمی مانند نارنجی استفاده شود، جلوه این مبلمان بیشتر خواهد شد. مثلا می توانید در مقابل مبلمان پاف هایی با این ترکیب رنگی قرار دهید که به عنوان میز نیز استفاده شوند. چیدمان این مبلمان نیز با همان روش های مربعی و گرد قابل انجام است. در ارتباط با تزئین بیشتر این مبلمان هم می توانید از وسایل های چوبی استفاده کنید. مثلا نصب تابلوهایی با قاب های چوبی بر دیوار بهترین گزینه جهت زیبایی بخشیدن به دکوراسیون های مدرن با مبلمان چرمی محسوب می شود.

kitchen decorationشما از خانه سبک بوهو میفهمید ساکنان خانه شخصیتی رها و ذهنی آزاد دارند و سخت در چارچوبهای قرادادی جا میگیرند. چنین فردی میان انبوهی از وسایل به شکل و فرمهای متنوع زندگی میکند که ترکیب از وسایل بهروز و قدیمی هستند. چیدمان صنعتی حال و هوای سرد و مدرنی دارد و کاربرد تازهای برای بعضی از وسایل تعریف میکند. اتاق، سالن و آشپزخانه سقف بلندی دارند و هیچجا اثری از رنگهای گرم نمیبینید. اگر سبک دکور خانهتان صنعتی باشد، ترکیبی از طیف خاکستری، مشکی و سفید با بخشهایی از سبز و آبی استفاده میکنید. نقش اشیای فلزی خیلی پررنگ است. اگر لوله آب به آباژور تبدیل شد، نباید تعجب کنید. فضاهایی که قبلا کارخانه، مدرسه یا ساختمان قدیمی بودهاند که سقف بلند و دیوار آجرپوش دارد، میتوانند با سبک صنعتی حسابی شیک شود. البته هر خانهای را میشود با دیوارپوش آجری کرد و به آن حالوهوای چیدمان صنعتی داد. سبک صنعتی میگوید من با ترکیب فلز، وسایل صنعتی و چوب خام میتوانم شیک و شهری بهنظر برسم. بعضیها معتقدند این سبک کمی مردانه است، اما باوجود تزیین بعضی از کافهها با استایل صنعتی، خیلی هم مردانه بهنظر نمیرسد. دکوراسیون مدرن شباهت زیادی به سبک مینیمال دارد. تاکید این سبک بر سادگی، خلوتی و حذف لوازم جانبی غیرضروریست. پالت رنگ سبک مدرن از طیف خنثا تشکیل شده و رنگهایی مثل سفید، کرم و بژ دارد. تفاوت مدرن و مینیمال اینجا مشخص میشود که دکوراسیون مدرن سراغ رنگهای روشنی مثل پرتقالی، صورتی و فیروزهای هم میرود و در پرده، فرش و وسایل پارچهای رنگهای شادی هم بهکارمیبرید. فضاهای ذخیرهسازی مخفی باعث میشوند ظاهر خلوت خانه حفظ شود.مثل تختخوابی که کشو دارد و خیالتان را از خردهریزههای اتاق خواب راحت میکند. پافها یکی دیگر از وسایلی هستند که حس و حال مدرن به اتاق نشیمن یا اتاق خواب میدهند. پاف به رنگ شاد و روشن خنثا بودن رنگ خانه را میشکند و به آن جان میدهند.

kitchen decorationایده های دست ساز بسیار زیادی برای مهد کودک وجود دارد که ظاهر جالبی برای اتاق کودک شما ایجاد می کند. اگر دقیقاً مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، چند ایده عالی وجود دارد که به شما در تصمیم گیری کمک می کند. هنگامی که چادر تیپی خود را برای اتاق بازی در خانه خود می سازید، می توانید یکی دیگر از پارچه های خارجی را که با زیبایی اتاق کودک شما مطابقت دارد ایجاد کنید. شابلون های هنری دیواری مورد علاقه و ارزان خود را خریداری کنید تا نام فرشته گرانبهای خود را به رنگ مورد علاقه خود روی دیوار بکشید. فقط به این دلیل که گاری تعویض کودک شما احتمالاً کاربردی ترین افزودنی برای اتاق او است، به این معنی نیست که نمی تواند مد روز نیز باشد. این گاری تعویض نوزاد برای اینکه بسیار موثر باشد، لازم نیست گران باشد. همچنین اقلام مختلفی وجود دارد که می توانید در داخل این سبد خرید قرار دهید تا مطمئن شوید که کاملاً برای هر گونه اضطراری پوشک آماده هستید.

راهنمای نهایی دکوراسیون خانه

در این سبک اغلب از رنگهای کرم، قهوهای و سفید به صورت برجستهتر استفاده میشود و سایر رنگها نقش زیادی در این سبک دکوراسیون ندارند. گاهی نیز تنها از طیف مختلف یک رنگ استفاده میشود و با سایههای مختلفی از همان رنگ سعی میشود کنتراست ایجاد شود. به بافت مواد و وسایل توجه میشود و از لوازمی با بافت طبیعی استفاده میشود. در این طراحی از فضاهای باز، نور زیاد و شیشههای فراوانی استفاده میشود و گاهی این مواد را به صورت طرحهای غیرمعمول در طراحی استفاده میکنند. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که دوست دارند هم از سبک طراحی داخلی مدرن و هم از طراحی کلاسیک در خانه خود استفاده کنند، سبک انتقالی به شما پیشنهاد داده میشود. در این سبک طراحی داخلی از ترکیبی از طراحی سنتی و مدرن استفاده میشود. گاهی ممکن است از مبلمانی با پارچهها و بافتی مدرن استفاده شود که در آنها خطوطی صاف و مشخص وجود دارد و سبک کوسنها و قالیچه نیز مطابق آن باشد.

رنگ های روشن مثل سفید، کرم، یخی، آبی روشن می توانند خانه را دل باز و بزرگ نمایش دهند. کاغذ دیواری نیز مناسب برای سلیقه هایی است که رنگ را نمی پسندند و کاغذ دیواری را ترجیح می دهند . کاغذ دیواری نیز در طرح کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری طرح دار ساده و کاغذ دیواری طرح دار برجسته قابل اجرا است. بعضی دیگر از افراد نه رنگ را دوست دارند و نه کاغذ دیواری را . این افراد برای تزئین دیوارهای خانه ی خود از دیوارپوش های چوبی، سنگی و یا سرامیک استفاده می کنند. رنگ خیلی خیلی زیاد در زیبایی و جلوه بصری اشیاء و محیط حتی لباسی که می پوشیم، تاثیرگذار است . به طور کل یک خانه، یک آپارتمان، یک فضا، یک اتاق واشیاء همگی با استفاده از رنگی که در مقابل دیدگان ما به نمایش می گذارند، می توانند احساسات ما را برانگیزاند. دقت کردید زمانی که یک لباس می خریم مثلاً یک پیراهن، خیلی اتفاق افتاده که یک پیراهن تن زده اید و پسندیده اید .

kitchen decorationنئوکلاسیک بهتر است از کابینت های نئوکلاسیک استفاده شود. طرح های کابینت به حدی متنوع است که نمی توان تمام آنها را به صورت یکجا مورد بررسی قرار داد. در این بخش از مطلب تعدادی از محبوب ترین طرح ها را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا با ویژگی های هر کدام آشنا شوید. معمول ترین کابینت ها دارای دستگیره هستند اما در سال های اخیر استفاده از کابینت های بدون دستگیره رایج شده است. سطح این کابینت ها کاملا یکدست است و بر روی آن هیچ دستگیره یا ابزار اضافه ای دیده نمی شود. این کابینت ها دارای مگنت هستند و بدین شکل باز و بسته می شوند. نظم و یکنواختی کابینت های بدون دستگیره به عنوان ویژگی بارز آن شناخته می شود. اما گاهی اوقات به دلیل استفاده از یک رنگ در دکوراسیون آشپزخانه، محیط دلگیر و خسته کننده می شود. استفاده از کابینت های دو رنگ دلگیری و خسته کنندگی کابینت ها را می کاهد. طرح کابینت دو رنگ سبب می شود که آشپزخانه به جذاب ترین بخش خانه تبدیل شود.

4 دلیل عالی بودن آبراهام لینکلن در دکوراسیون خانه

اکسسوریها قدم بعدی برای تغییر دکوراسیون ارزان است. یک گلدان برای گلهای تازه، چند شمعدان و چندتایی هم قاب عکس به رنگ جدید بخرید و در اتاق قرار دهید. اگر قصد دارید کمی بیشتر هزینه کنید، میتوانید خرید یک آباژور و یک پاف به رنگ Viva Magenta هم در لیست کارهایتان قرار دهید. در هر لحظه که بخواهید میتوانید با چند متر پارچه دکوراسیون اتاق خواب را تغییر دهید. با تعویض پردهها، ملافهها و روبالشی میتوانید در یک چشم به هم زدن دکور را عوض کنید. برای زیباتر شدن فضا میتوانید از ترکیب Viva Magenta و رنگهای مکمل آن استفاده کنید. با توجه به اینکه فضای اتاق خواب باید آرام باشد بهتر از تناژ رنگی را حفظ کنید و از رنگهای مکمل با پایهی صورتی و قرمز استفاده کنید تا هماهنگی بیشتری با رنگ سال ۱۴۰۱ داشته باشند. با این کار فضایی یکدست با رنگهای سایه روشن ملایم ایجاد میکنید تا چشمهایتان قبل از خواب حسابی استراحت کرده و خوابی آرام داشته باشید.

  • جدا کردن فضاها با رنگهای متفاوت
  • طراحی و تعویض سقف کاذب و کفپوش و …
  • از مبلمان منزل به گونهای دیگر استفاده مجدد کنید
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • آشپزخانه به سبک پازل
  • انتخاب سبک مدنظر

خب در مورد منازل اعیان و اشرافی که تکلیف مشخص است. لوازم به کار رفته در طراحی این منازل اکثر یونیک و منحصر بفرد هستند. بنابراین صرف هزینه بالا برای این منازل کاملا منطقی است. اما شما برای داشتن یک منزل ساده و در عین حال زیبا و به روز. نیازی به صرف هزینه های آن چنانی ندارید. حتی با مناسب ترین هزینه ها و قیمت هم می توانید زیباترین دکوراسیون داخلی منزل را داشته باشید. متریال به کار رفته در مبلمان و سایر منازل موجود در منزل در چیدمان خانه بسیار مهم است. بافت لوازم خانه شما به شما کمک می کند که شیوه چیدمان آن ها را مشخص کنید. یک سری طراحی های کلی مناسب لوزام مدرن و یک سری دیگر مناسب لوازم کلاسیک است. رنگ لوازم منزل باید با رنگ دیوار ها، فرش، پرده و غیره متناسب باشد. چون در اکثر منازل رنگ غالب در دیوار ها و فرش و چیز های دیگر به کار می رود. پیشنهاد می شود رنگ لوازم منزل مثل کمد و مبلمان را مکمل این رنگ ها در نظر بگیرید. هر خانه ای یک منبع انرژی دارد که باید کشف و مدیریت شود. وقتی شما دکوراسیون منزلتان را بر اساس فنکشویی مناسب آن در نظر می گیرید. این منبع انرژی را در کل خانه منتشر می کنید و بهره برداری از آن را مدیریت کنید. این که شما بتوانید قسمت نورگیر منزلتان را مشخص کنید بسیار مهم است. نورپردازی مسئله ای است که در دکوراسیون تمام محیط ها مورد توجه قرار می گیرد. شناسایی منبع نور مناسب می تواند یک خانه کوچک را بزرگ و دلباز نشان دهد. در مقابل نورپردازی اشتباه بزرگترین محیط ها را دلگیر و نامتناسب نشان خواهد داد.