قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ (پرداخت درب منزل)
تاريخ : سه شنبه 25 بهمن 1401 | 10:39 | نویسنده : فرزاد
قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ (پرداخت درب منزل)
قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ (پرداخت درب منزل)

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ (پرداخت درب منزل)

lg tvنانوسل نانو 90 با بیشتر کردن دامنه رنگی و درخشندگی بیشتر نسبت به محصولات دیگر این مدل کیفیت تصویر 4k دارد و از نظر ظاهری بسیار شبیه به تلویزیون مینی QNED90 است. سیستم صوتی در این مدل 20 وات است و از فناوری صدای دالبی پشتیبانی می کند همچنین قادر به تشخیص محتوای صوتی از طریق پردازنده نسل جدید آلفا 7 است و بهترین نسخه آن ها را ارائه میدهد. سیستم عامل و پورت های ارتباطی از بخش های مهم دیگر این مدل محسوب میشوند. این مدل از تلویزیون ال جی یکی از پرفروش ترین تلویزیون های سال 2020 شناخته شده است که با داشتن کیفیت تصویر 4K و تکنولوژی نانوسل تصاویری خیره کننده با رنگ های طبیعی و جذاب نیز تولید می کند. قابلیت های دیگری که در این مدل نیز وجود دارد 4K Active HDR، HDR10 و HLG هستند که باعث تولید تصاویر با کیفیت می شوند. فناوری دیگری که تصاویر را به کیفیت 4K نیز تبدیل می کند قابلیت Resolution Upscaler است.

کمپانی ال جی یکی از معتبرترین تولید کنندگان لوازم خانگی محسوب میشود که با در نظر گرفتن مدرنیته، تمامی محصولات خود را کاملا لوکس و زیبا ارائه میدهد. تلویزیونهای تولید شده توسط این برند در تنوع بالایی هستند و برای همه گروهها با هزینههای مختلف و تقاضاهای متفاوت، نمونههای مناسب و کاربردی را به بازار ارائه کرده است. یکی از دلایل قیمت مناسب این نوع تلویزیون به دلیل نداشتن یک سری از قابلیتها، سبب شده تا در گروه تلویزیونهای معمولی با کیفیت بالا دستهبندی گردد. این تلویزیون با داشتن ابعاد ۴۳ اینچ مناسب برای استفاده در محیطهایی با ابعاد کوچکتر است. طراحی باریک و زیبای صفحه نمایش آن این امکان را به وجود آورده که به راحتی بتوان آن را بر روی دیوار با کمک براکتهای مخصوص نصب کرد. طراحی باریک این تلویزیون موجب شده، تا ظاهری بسیار زیبا داشته باشد و به دلیل استفاده از رنگ مشکی در فریم دور تلویزیون به آسانی میتوان آن را با هر محیطی ست کرد.

ال جی Tv

lg tvهمیشه منابع ورودی در تلویزیون دارای کیفیت 4K نیستند؛ پردازنده α5 با شناسایی اینگونه منابع سعی در ارتقاء آنها دارد. فناوری 4K Upscaling با ارتقاء منابع غیر 4K، آنها را نزدیک به همین وضوح بهینه میکند. این فرآیند شامل بازسازی جزئیات، بهبود رنگ و روشنایی و بعضاً کنتراست میباشد. منابع بازتولید شده با وضوح یکنواخت 4K در صفحه نمایش قابل مشاهده هستند. کارکرد هوش مصنوعی ادغام شده با پردازنده α5 Gen5 با 2 فناوری منحصربهفرد AI Brightness Control و AI Sound در تلویزیون الجی 55UQ80006 توضیح داده میشود؛ در مورد این فناوریها بیشتر خواهیم گفت. AI Brightness Control یکی از برترین فناوریهای بصری در تلویزیون الجی 55UQ80006 محسوب میشود. این فناوری که به معنای کنترل روشنایی هوش مصنوعی میباشد از طریق سنسور نور بکار گرفته شده در صفحه، اعمال میشود. به طور معمول برای تنظیم روشنایی در شرایط اتاق (تاریک/روشن) باید به بخش تنظیمات رفته و سطح روشنایی را به صورت دستی تغییر داد.

قیمت تلویزیون ال جی

تمامی امکاناتی که در این تلویزیون قرار گرفته، موجب شده تا کاربران صداهای پخش شده از این نمایشگر را به صورت واقعی بشنوند. وجود درگاه Optical سبب شده تا سیستمهای صوتی دیگر نیز به آسانی به این تلویزیون اتصال پیدا کنند. این مدل از تلویزیون به جدیدترین نسخه سیستم عامل Webos مجهز است که به راحتی از اینترنت اشیا پشتیبانی میکند. این محصول برای انجام کلیه وظایف خود از پردازشگر ۴ هسته ای و هوش مصنوعی برخوردار بوده و با داشتن فناوریهای به روز صدا و تصویر، جزء بهترینهای حال حاضر محسوب میگردد. همچنین دارای ریموت کنترل جادویی است که با کمک آن می توان دستورات صوتی و جستجوی صوتی را نیز به تلویزیون داد. این ریموت کنترل بسیار خوش دست و حرفهای است و لذت کار کردن با تلویزیون را دو چندان کرده؛ زیرا به عنوان اشاره گر موس کار کرده و با داشتن میکروفون داخلی به آسانی دستورات صوتی را اجرا میکند. همچنین با اتصال گوشیهای هوشمند اندروید و ios به تلویزیون، میتوان از طریق موبایل تلویزیون را کنترل نمود.

از عواملی که باعث خرابی پنل می­شود ضربه و رطوبت است.

برای تعمیر تلویزیون Samsung لازم است مراحلی را برای رفع ایرادات پیشآمده انجام دهید. در ابتدا نشانه­ های بروز مشکل در تلویزیون مثل تغییرات رنگ تصویر، ایجاد خطوط مختلف در صفحه، خاموش شدن ناگهانی، بروز نقطه­ های رنگی در تصویر و … سپس لازم به عیب­یابی دستگاه است یعنی باید تعمیرکاری که در محل حاضر است با تست عملکرد هر قطعه ببیند مشکل از چه بخشی است. بعد از تمامی این اقدامات نیاز است تا تکنسین اقدام به تعمیر و رفع خرابی ایجاد شده نمایید و در نهایت سالم بودن و کارایی دستگاه باید تست شود. تیره شدن قسمتی از تصویر، ایجاد خطوط عمودی، دو تکه شدن تصویر همه این­ها می­تواند حاکی از خرابی پنل باشد. اگر خطوط به­ وجود آمده از بالا تا پایین­ترین نقطه دستگاه کشیده شده باشد در این حالت برد تیکان یا فلت­های ارتباط دهنده دچار مشکل شده باشد. از عواملی که باعث خرابی پنل می­شود ضربه و رطوبت است. بنابراین در هنگام جابهجایی امکان دارد شما ناخواسته ضربه­ ای به تلویزیون وارد کنید.

امنیت و همه تنظیمات در اختیار شما قرار می گیرد .

بر روی نوت موسیقی کلیک کنید تا پخش کننده موسیقی باز شود و سریعا موسیقی خود را پخش کنید و در همین حال کارهای دیگری نظیر وب گردی را هم انجام دهید . در کنار این آیکون انتخاب کننده ورودی هاست . بر روی آن کلیک کنید تا این منو برای شما باز شود که به شما امکان می دهد در بین ورودی های در دسترس تلویزیون سویچ کنید . و در کنار آن آیکون تنظیمات است . که پس از کلیک بر روی آن این زیرمنو برای حالت تصویر , نسبت ابعاد , صدای خروجی , تایمر خواب , خرید تلویزیون 75 اینچ با بهترین قیمت امنیت و همه تنظیمات در اختیار شما قرار می گیرد . توجه کنید که وقتی با مکان نما به زمان اشاره می کنید گزینه run my starter نمایان می شود . بر روی زمان کلیک کنید تا کمک کننده مفید برای شما باز شود که ملاقات های دوستانه و آب و هوای منطقه شما را در اختیارتان قرار می دهد .

طرز کار تلویزیون OLED بسیار ساده است.

lg tvمهمترین این تکنولوژیها شامل OLED، NanoCell و LED است. در ادامه طرز کار این سه فناوری را به شکلی ساده برایتان شرح میدهیم. بدین ترتیب فرایند انتخاب و خرید تلویزیون برایتان بسیار آسانتر خواهد شد. طرز کار تلویزیون OLED بسیار ساده است. در این پنلها، هر سلول تصویر (پیکسل) از 4 عدد LED خیلی ریز تشکیل میشود. کم و زیاد شدن شدت نورافشانی این LED های قرمز، سبز و آبی است که تمام رنگها را به نمایش در میآورد. بدیهی است که خاموش بودن این LED ها، رنگ سیاه را می سازد. عمق رنگ سیاه در تلویزیونهای OLED در دنیای تصویرسازی، نظیر ندارد. زاویه دید عالی نیز از دیگر مزایای خرید تلویزیون OLED محسوب میشود. هم اکنون بهترین تلویزیون های LG از نظر کیفیت تصویر، در رده OLED قرار دارند. هر کسی که خواهان تماشای فیلم با بهترین کیفیت ممکن است، مدلهای OLED را به عنوان بهترین مدل تلویزیون های LG میشناسد.

۳- پس از باز شدن Menu، گزینه Setting و دکمه Enter را انتخاب کنید.

تلویزیون­های هوشمند قادرند سرویسهای مختلف اینترنتی را از طریق تلویزیون به کاربر ارایه دهند. یعنی تلویزیون هوشمند معادل یک تلویزیون معمولی با یک کامپیوتر داخلی است که سرویسهای متنوعی را در اختیار کاربر قرار میدهد. کاربر میتواند در تلویزیون هوشمند خود ویدیو و تصاویر آنلاین را مشاهده کند، صفحات وب را مرور کند، بازی اجرا کند و … تلویزیون­های هوشمند دارای پورت شبکه Ethernet هستند و از طریق کابل شبکه میتوانند به اینترنت متصل شوند. علاوه بر این برخی از تلویزیونهای هوشمند قادرند به شبکههای بیسیم نیز متصل شوند. توجه داشتید باشید که برخی از تلویزیونهای هوشمند امکان اتصال به شبکه بیسیم را به صورت داخلی ندارند ولی میتوان با خرید یک کارت شبکه دانگل وایرلس، به شبکه بیسیم متصل شد. در این داکیومنت، نحوه اتصال یک نوع از تلویزیون­های هوشمند به شما آموزش داده خواهد شد. ۱- از طریق کابل شبکه، تلویزیون را به صورت زیر به مودم متصل کنید. ۲- دکمه Home را روی کنترل تلویزیون انتخاب کنید. ۳- پس از باز شدن Menu، گزینه Setting و دکمه Enter را انتخاب کنید. ۴- از فهرست نمایش داده شده، Network و سپس Network connection را انتخاب کنید. ۵- در صفحه باز شده گزینه Start Connection را کلیک کنید. ۶- پس از انتخاب این گزینه، دستگاه به صورت خودکار، برقراری ارتباط با شبکه موجود (ابتدا شبکه کابلی) را شروع میکند. به این ترتیب ارتباط دستگاه با اینترنت برقرار خواهد شد. ۷- برای بررسی ارتباط دقیق با اینترنت میتوانید وارد قسمت Network شوید و سپس Network Status را انتخاب کنید. در صفحه نمایش داده شده، باید همه ارتباطها تیک خورده باشند. تیک نخوردن هر بخش به این معناست که برای ارتباط با آن قسمت، سیستم دچار مشکل شده است.

lg tvنه فقط پایه بلکه این تلویزیون قابلیت نصب بر روی دیوار نیز با استفاده از براکت پایه دیواری دارد که می توانید با توجه به نوع دکوراسیون منزل خود، نوع قرار گرفتن آن را انتخاب کنید. کیفیت تصویر این مدل بسیار بخصوص است. با کیفیت تصویر 4K UHD تصاویر را بی نقص مشاهده خواهید کرد. با برخورداری این محصول به پیشرفته ترین و بروز ترین تکنولوِژی های موجود در تلویزیون ها، بهره گیری و استفاده از قابلیت های آن بسیار راحت شده و به سادگی امکان پذیر است. این تلویزیون خوش استایل ال جی، در بخش دیگری که به آن HDR می گویند به فرمت های HDR10 Pro و HLG مجهز شده و برای شما تصاویر فوق العاده ای را به نمایش می کشد. علاوه برآن در تلویزیون 55UQ9050 تکنولوژی Ultra Surround قرار گرفته که موجب انتشار صدایی فراگیر و سه بعدی می شود. پردازنده بکار رفته در این محصول، a5 Gen5 Al Processor 4K نام دارد و یکی از نمونه های بسیار پیشرفته می باشد.

در سال ۲۰۲۳، حداقل دو مدل جدید را در این رده خواهیم دید. QN95C، تلویزیون ۴K پرچم دار سامسونگ، از طراحی جدیدی بهره می برد و اکنون همه ی اتصالات آن به جای قرارگیری در باکس جداگانه، داخل خود بدنه ی تلویزیون تعبیه شده اند. تلویزیون QN95C نیز به لطف پردازش ۱۴ بیتی و سیستم جدید تیرگی موضعی خود اکنون بهبودهایی را درزمینه ی روشنایی و کنترل طیف خاکستری تجربه می کند؛ تغییری که به نمایش بهتر روشنایی و جزئیات می انجامد. UX تلویزیون ۸۵ اینچی miniLED هایسنس است که با وضوح ۴k و فناوری QLED در CES 2023 معرفی شد. این محصول با پلتفرم جدید هایسنس نیز سازگاری دارد و از بیش از ۲۰ هزار miniLED بهره می برد که گفته می شود حداکثر روشنایی را به ۲۵۰۰ نیت می رساند. UX هایسنس درواقع درخشان ترین تلویزیون این برند است. این محصول با بهره گرفتن از تراشه ی Hi- View Engine X هایسنس و الگوریتم افزایش کیفیت تصویر جدید مبتنی بر هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)، به تولید تصاویر واضح تر و جذاب تر کمک می کند. براساس گزارش ها ، این تلویزیون از فناوری دالبی ویژن، Wi- Fi 6e، NextGen و Freesync Premium Pro ای ام دی پشتیبانی خواهد کرد.

تلویزیون ال جی

ضمن اینکه فناوریهایی مانند AI Picture Pro از طریق قابلیت تشخیص چهره و توانایی در حذف نویز تصویر سطح بهتری از کیفیت تصویر را برای شما فراهم میکند. در تلویزیون الجی اولد A2 نمایش رنگهای زنده و پویا حتی در نقاط تاریک کیفیتی خارق العاده از تصویر را به نمایش میگذارند. ضمن اینکه پردازندهی آلفا کاری میکند تا هرگز کیفیت هیچ تصویری افت نکند و آنچه در مقابل چشمان شما نمایش داده خواهد شد همواره با وضوح 4K یا نزدیک به آن نشان داده شود. در تلویزیون های نسل جدید تعداد پیکسل ها نقش مهمی در نمایش جزئیات تصویر دارند. بهاین صورت که نمایش یک تصویر در صفحه نمایشی با 5 میلیون پیکسل بهتر از نمایش همان تصویر در صفحه نمایشی 4 میلیون پیکسلی میباشد. مزیتی که تلویزیون اولد ال جی 55 اینچ A2 دارد برخورداری از صفحه نمایش OLED میباشد. در صفحه نمایش اولد پیکسلها نور مورد نیاز هر بخش را تأمین کرده و منجر به نمایش عالی و بی عیب و نقش نور حتی نورهای رنگ سیاه خواهند شد.

خرید Lg Tv

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون lg لطفا از صفحه ما بخواهید.

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ (پرداخت درب منزل)

lg tvنانوسل نانو 90 با بیشتر کردن دامنه رنگی و درخشندگی بیشتر نسبت به محصولات دیگر این مدل کیفیت تصویر 4k دارد و از نظر ظاهری بسیار شبیه به تلویزیون مینی QNED90 است. سیستم صوتی در این مدل 20 وات است و از فناوری صدای دالبی پشتیبانی می کند همچنین قادر به تشخیص محتوای صوتی از طریق پردازنده نسل جدید آلفا 7 است و بهترین نسخه آن ها را ارائه میدهد. سیستم عامل و پورت های ارتباطی از بخش های مهم دیگر این مدل محسوب میشوند. این مدل از تلویزیون ال جی یکی از پرفروش ترین تلویزیون های سال 2020 شناخته شده است که با داشتن کیفیت تصویر 4K و تکنولوژی نانوسل تصاویری خیره کننده با رنگ های طبیعی و جذاب نیز تولید می کند. قابلیت های دیگری که در این مدل نیز وجود دارد 4K Active HDR، HDR10 و HLG هستند که باعث تولید تصاویر با کیفیت می شوند. فناوری دیگری که تصاویر را به کیفیت 4K نیز تبدیل می کند قابلیت Resolution Upscaler است.

کمپانی ال جی یکی از معتبرترین تولید کنندگان لوازم خانگی محسوب میشود که با در نظر گرفتن مدرنیته، تمامی محصولات خود را کاملا لوکس و زیبا ارائه میدهد. تلویزیونهای تولید شده توسط این برند در تنوع بالایی هستند و برای همه گروهها با هزینههای مختلف و تقاضاهای متفاوت، نمونههای مناسب و کاربردی را به بازار ارائه کرده است. یکی از دلایل قیمت مناسب این نوع تلویزیون به دلیل نداشتن یک سری از قابلیتها، سبب شده تا در گروه تلویزیونهای معمولی با کیفیت بالا دستهبندی گردد. این تلویزیون با داشتن ابعاد ۴۳ اینچ مناسب برای استفاده در محیطهایی با ابعاد کوچکتر است. طراحی باریک و زیبای صفحه نمایش آن این امکان را به وجود آورده که به راحتی بتوان آن را بر روی دیوار با کمک براکتهای مخصوص نصب کرد. طراحی باریک این تلویزیون موجب شده، تا ظاهری بسیار زیبا داشته باشد و به دلیل استفاده از رنگ مشکی در فریم دور تلویزیون به آسانی میتوان آن را با هر محیطی ست کرد.

ال جی Tv

lg tvهمیشه منابع ورودی در تلویزیون دارای کیفیت 4K نیستند؛ پردازنده α5 با شناسایی اینگونه منابع سعی در ارتقاء آنها دارد. فناوری 4K Upscaling با ارتقاء منابع غیر 4K، آنها را نزدیک به همین وضوح بهینه میکند. این فرآیند شامل بازسازی جزئیات، بهبود رنگ و روشنایی و بعضاً کنتراست میباشد. منابع بازتولید شده با وضوح یکنواخت 4K در صفحه نمایش قابل مشاهده هستند. کارکرد هوش مصنوعی ادغام شده با پردازنده α5 Gen5 با 2 فناوری منحصربهفرد AI Brightness Control و AI Sound در تلویزیون الجی 55UQ80006 توضیح داده میشود؛ در مورد این فناوریها بیشتر خواهیم گفت. AI Brightness Control یکی از برترین فناوریهای بصری در تلویزیون الجی 55UQ80006 محسوب میشود. این فناوری که به معنای کنترل روشنایی هوش مصنوعی میباشد از طریق سنسور نور بکار گرفته شده در صفحه، اعمال میشود. به طور معمول برای تنظیم روشنایی در شرایط اتاق (تاریک/روشن) باید به بخش تنظیمات رفته و سطح روشنایی را به صورت دستی تغییر داد.

قیمت تلویزیون ال جی

تمامی امکاناتی که در این تلویزیون قرار گرفته، موجب شده تا کاربران صداهای پخش شده از این نمایشگر را به صورت واقعی بشنوند. وجود درگاه Optical سبب شده تا سیستمهای صوتی دیگر نیز به آسانی به این تلویزیون اتصال پیدا کنند. این مدل از تلویزیون به جدیدترین نسخه سیستم عامل Webos مجهز است که به راحتی از اینترنت اشیا پشتیبانی میکند. این محصول برای انجام کلیه وظایف خود از پردازشگر ۴ هسته ای و هوش مصنوعی برخوردار بوده و با داشتن فناوریهای به روز صدا و تصویر، جزء بهترینهای حال حاضر محسوب میگردد. همچنین دارای ریموت کنترل جادویی است که با کمک آن می توان دستورات صوتی و جستجوی صوتی را نیز به تلویزیون داد. این ریموت کنترل بسیار خوش دست و حرفهای است و لذت کار کردن با تلویزیون را دو چندان کرده؛ زیرا به عنوان اشاره گر موس کار کرده و با داشتن میکروفون داخلی به آسانی دستورات صوتی را اجرا میکند. همچنین با اتصال گوشیهای هوشمند اندروید و ios به تلویزیون، میتوان از طریق موبایل تلویزیون را کنترل نمود.

از عواملی که باعث خرابی پنل می­شود ضربه و رطوبت است.

برای تعمیر تلویزیون Samsung لازم است مراحلی را برای رفع ایرادات پیشآمده انجام دهید. در ابتدا نشانه­ های بروز مشکل در تلویزیون مثل تغییرات رنگ تصویر، ایجاد خطوط مختلف در صفحه، خاموش شدن ناگهانی، بروز نقطه­ های رنگی در تصویر و … سپس لازم به عیب­یابی دستگاه است یعنی باید تعمیرکاری که در محل حاضر است با تست عملکرد هر قطعه ببیند مشکل از چه بخشی است. بعد از تمامی این اقدامات نیاز است تا تکنسین اقدام به تعمیر و رفع خرابی ایجاد شده نمایید و در نهایت سالم بودن و کارایی دستگاه باید تست شود. تیره شدن قسمتی از تصویر، ایجاد خطوط عمودی، دو تکه شدن تصویر همه این­ها می­تواند حاکی از خرابی پنل باشد. اگر خطوط به­ وجود آمده از بالا تا پایین­ترین نقطه دستگاه کشیده شده باشد در این حالت برد تیکان یا فلت­های ارتباط دهنده دچار مشکل شده باشد. از عواملی که باعث خرابی پنل می­شود ضربه و رطوبت است. بنابراین در هنگام جابهجایی امکان دارد شما ناخواسته ضربه­ ای به تلویزیون وارد کنید.

امنیت و همه تنظیمات در اختیار شما قرار می گیرد .

بر روی نوت موسیقی کلیک کنید تا پخش کننده موسیقی باز شود و سریعا موسیقی خود را پخش کنید و در همین حال کارهای دیگری نظیر وب گردی را هم انجام دهید . در کنار این آیکون انتخاب کننده ورودی هاست . بر روی آن کلیک کنید تا این منو برای شما باز شود که به شما امکان می دهد در بین ورودی های در دسترس تلویزیون سویچ کنید . و در کنار آن آیکون تنظیمات است . که پس از کلیک بر روی آن این زیرمنو برای حالت تصویر , نسبت ابعاد , صدای خروجی , تایمر خواب , خرید تلویزیون 75 اینچ با بهترین قیمت امنیت و همه تنظیمات در اختیار شما قرار می گیرد . توجه کنید که وقتی با مکان نما به زمان اشاره می کنید گزینه run my starter نمایان می شود . بر روی زمان کلیک کنید تا کمک کننده مفید برای شما باز شود که ملاقات های دوستانه و آب و هوای منطقه شما را در اختیارتان قرار می دهد .

طرز کار تلویزیون OLED بسیار ساده است.

lg tvمهمترین این تکنولوژیها شامل OLED، NanoCell و LED است. در ادامه طرز کار این سه فناوری را به شکلی ساده برایتان شرح میدهیم. بدین ترتیب فرایند انتخاب و خرید تلویزیون برایتان بسیار آسانتر خواهد شد. طرز کار تلویزیون OLED بسیار ساده است. در این پنلها، هر سلول تصویر (پیکسل) از 4 عدد LED خیلی ریز تشکیل میشود. کم و زیاد شدن شدت نورافشانی این LED های قرمز، سبز و آبی است که تمام رنگها را به نمایش در میآورد. بدیهی است که خاموش بودن این LED ها، رنگ سیاه را می سازد. عمق رنگ سیاه در تلویزیونهای OLED در دنیای تصویرسازی، نظیر ندارد. زاویه دید عالی نیز از دیگر مزایای خرید تلویزیون OLED محسوب میشود. هم اکنون بهترین تلویزیون های LG از نظر کیفیت تصویر، در رده OLED قرار دارند. هر کسی که خواهان تماشای فیلم با بهترین کیفیت ممکن است، مدلهای OLED را به عنوان بهترین مدل تلویزیون های LG میشناسد.

۳- پس از باز شدن Menu، گزینه Setting و دکمه Enter را انتخاب کنید.

تلویزیون­های هوشمند قادرند سرویسهای مختلف اینترنتی را از طریق تلویزیون به کاربر ارایه دهند. یعنی تلویزیون هوشمند معادل یک تلویزیون معمولی با یک کامپیوتر داخلی است که سرویسهای متنوعی را در اختیار کاربر قرار میدهد. کاربر میتواند در تلویزیون هوشمند خود ویدیو و تصاویر آنلاین را مشاهده کند، صفحات وب را مرور کند، بازی اجرا کند و … تلویزیون­های هوشمند دارای پورت شبکه Ethernet هستند و از طریق کابل شبکه میتوانند به اینترنت متصل شوند. علاوه بر این برخی از تلویزیونهای هوشمند قادرند به شبکههای بیسیم نیز متصل شوند. توجه داشتید باشید که برخی از تلویزیونهای هوشمند امکان اتصال به شبکه بیسیم را به صورت داخلی ندارند ولی میتوان با خرید یک کارت شبکه دانگل وایرلس، به شبکه بیسیم متصل شد. در این داکیومنت، نحوه اتصال یک نوع از تلویزیون­های هوشمند به شما آموزش داده خواهد شد. ۱- از طریق کابل شبکه، تلویزیون را به صورت زیر به مودم متصل کنید. ۲- دکمه Home را روی کنترل تلویزیون انتخاب کنید. ۳- پس از باز شدن Menu، گزینه Setting و دکمه Enter را انتخاب کنید. ۴- از فهرست نمایش داده شده، Network و سپس Network connection را انتخاب کنید. ۵- در صفحه باز شده گزینه Start Connection را کلیک کنید. ۶- پس از انتخاب این گزینه، دستگاه به صورت خودکار، برقراری ارتباط با شبکه موجود (ابتدا شبکه کابلی) را شروع میکند. به این ترتیب ارتباط دستگاه با اینترنت برقرار خواهد شد. ۷- برای بررسی ارتباط دقیق با اینترنت میتوانید وارد قسمت Network شوید و سپس Network Status را انتخاب کنید. در صفحه نمایش داده شده، باید همه ارتباطها تیک خورده باشند. تیک نخوردن هر بخش به این معناست که برای ارتباط با آن قسمت، سیستم دچار مشکل شده است.

lg tvنه فقط پایه بلکه این تلویزیون قابلیت نصب بر روی دیوار نیز با استفاده از براکت پایه دیواری دارد که می توانید با توجه به نوع دکوراسیون منزل خود، نوع قرار گرفتن آن را انتخاب کنید. کیفیت تصویر این مدل بسیار بخصوص است. با کیفیت تصویر 4K UHD تصاویر را بی نقص مشاهده خواهید کرد. با برخورداری این محصول به پیشرفته ترین و بروز ترین تکنولوِژی های موجود در تلویزیون ها، بهره گیری و استفاده از قابلیت های آن بسیار راحت شده و به سادگی امکان پذیر است. این تلویزیون خوش استایل ال جی، در بخش دیگری که به آن HDR می گویند به فرمت های HDR10 Pro و HLG مجهز شده و برای شما تصاویر فوق العاده ای را به نمایش می کشد. علاوه برآن در تلویزیون 55UQ9050 تکنولوژی Ultra Surround قرار گرفته که موجب انتشار صدایی فراگیر و سه بعدی می شود. پردازنده بکار رفته در این محصول، a5 Gen5 Al Processor 4K نام دارد و یکی از نمونه های بسیار پیشرفته می باشد.

در سال ۲۰۲۳، حداقل دو مدل جدید را در این رده خواهیم دید. QN95C، تلویزیون ۴K پرچم دار سامسونگ، از طراحی جدیدی بهره می برد و اکنون همه ی اتصالات آن به جای قرارگیری در باکس جداگانه، داخل خود بدنه ی تلویزیون تعبیه شده اند. تلویزیون QN95C نیز به لطف پردازش ۱۴ بیتی و سیستم جدید تیرگی موضعی خود اکنون بهبودهایی را درزمینه ی روشنایی و کنترل طیف خاکستری تجربه می کند؛ تغییری که به نمایش بهتر روشنایی و جزئیات می انجامد. UX تلویزیون ۸۵ اینچی miniLED هایسنس است که با وضوح ۴k و فناوری QLED در CES 2023 معرفی شد. این محصول با پلتفرم جدید هایسنس نیز سازگاری دارد و از بیش از ۲۰ هزار miniLED بهره می برد که گفته می شود حداکثر روشنایی را به ۲۵۰۰ نیت می رساند. UX هایسنس درواقع درخشان ترین تلویزیون این برند است. این محصول با بهره گرفتن از تراشه ی Hi- View Engine X هایسنس و الگوریتم افزایش کیفیت تصویر جدید مبتنی بر هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)، به تولید تصاویر واضح تر و جذاب تر کمک می کند. براساس گزارش ها ، این تلویزیون از فناوری دالبی ویژن، Wi- Fi 6e، NextGen و Freesync Premium Pro ای ام دی پشتیبانی خواهد کرد.

تلویزیون ال جی

ضمن اینکه فناوریهایی مانند AI Picture Pro از طریق قابلیت تشخیص چهره و توانایی در حذف نویز تصویر سطح بهتری از کیفیت تصویر را برای شما فراهم میکند. در تلویزیون الجی اولد A2 نمایش رنگهای زنده و پویا حتی در نقاط تاریک کیفیتی خارق العاده از تصویر را به نمایش میگذارند. ضمن اینکه پردازندهی آلفا کاری میکند تا هرگز کیفیت هیچ تصویری افت نکند و آنچه در مقابل چشمان شما نمایش داده خواهد شد همواره با وضوح 4K یا نزدیک به آن نشان داده شود. در تلویزیون های نسل جدید تعداد پیکسل ها نقش مهمی در نمایش جزئیات تصویر دارند. بهاین صورت که نمایش یک تصویر در صفحه نمایشی با 5 میلیون پیکسل بهتر از نمایش همان تصویر در صفحه نمایشی 4 میلیون پیکسلی میباشد. مزیتی که تلویزیون اولد ال جی 55 اینچ A2 دارد برخورداری از صفحه نمایش OLED میباشد. در صفحه نمایش اولد پیکسلها نور مورد نیاز هر بخش را تأمین کرده و منجر به نمایش عالی و بی عیب و نقش نور حتی نورهای رنگ سیاه خواهند شد.

خرید Lg Tv

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون lg لطفا از صفحه ما بخواهید.