قیمت لپ تاپ استوک اروپایی
تاريخ : شنبه 29 بهمن 1401 | 9:32 | نویسنده : فرزاد
قیمت لپ تاپ استوک اروپایی
قیمت لپ تاپ استوک اروپایی

قیمت لپ تاپ

laptopدانشجویان در هنگام خرید لپ تاپ چه نکاتی را باید رعایت کنند؟ با توجه به اینکه کیف کوله همراه همیشگی دانشجویان است، توصیه میشود که این قشر لپتاپهای سبک با شارژدهی مناسب تهیه کنند. صفحه کلید مناسب، رم و پردازنده موارد دیگری هستند که هزینه کردن برای آنها توسط دانشجویان منطقی به نظر میرسد. کارت گرافیک مجزا، صفحه نمایش لمسی، رزولوشن بالای نمایشگر مواردی هستند که عموم دانشجویان نیازی به آنها ندارند. لپ تاپ برنامه نویسی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ پردازنده و رم را شاید بتوان اصلیترین سختافزار موردنیاز یک لپتاپ مناسب برای برنامهنویسان دانست اما دقت کنید حملونقل و کیفیت نمایشگر به دلیل استفادهی طولانی مدت کاربر اهمیت بالایی دارد. مواردی مانند کیبورد و ترکپد نیز به ترتیب در هنگام خرید میبایست موردتوجه قرار گیرند. تراشه گرافیکی قوی نیز کماهمیتترین مورد برای کارهای برنامهنویسی عادی محسوب میشود. لیست قیمت لپ تاپ امروز را چطور پیدا کنیم؟ قیمت انواع لپ تاپ در زومیت روزانه چندین بار بهروزرسانی میشود. آیا پردازندههای سری U اینتل برای کارهای سنگین مناسب است؟ آیا زومیت خود عرضه و فروش لپ تاپ را همانند یک فروشگاه انجام میدهد؟ خیر. زومیت یک فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمتهای سایر فروشگاهها را برای راحتتر کردن فرآیند خرید در اختیار شما قرار میدهد.

  1. پردازنده Intel Core-i7-10750H
  2. داشتن باریک ترین کانورتیبل ها
  3. دارای نمایشگربا ابعاد ۱۵.۶
  4. کارت گرافیک NVIDIA MX 230 با ۲ گیگا بایت حافظه گرافیکی
  5. کیفیت صدا عالی

laptopتولید کنندگان در شرایط فعلی یک رقابت بزرگ برای در اختیار گرفتن بازار دارند و شما باید از چنین موردی استفاده کنید. لپ تاپ ایسوس K543UB یک مورد مناسب است و علاقهمندان به لپ تاپهای اپل هم میتوانند محصولی همچون مک بوک ایر 2020 را در نظر داشته باشند که به صفحه نمایش رتینا مجهز قیمت لپ تاپ استوک hp شده است. هرکدام از این لپ تاپها ماندگاری بسیار بالایی در زمینه باتری دارند و حتی برای وبگردی و ارسال و دریافت ایمیل نیز شرایط مناسبی را میتوانند فراهم کنند. یقینا قطعات سختافزاری داخلی نیز مهم هستند و بهتر است که بهجای خرید لپ تاپ ارزان قیمت، کمی سرمایهی خود را بیشتر کرده و به سراغ مشخصات فنی بهتر بروید. به چه فاکتورهایی بیشتر توجه کنیم؟ اگر میخواهید یک لپ تاپ با پردازنده Core i3 یا Core i5 تهیه کنید، به سراغ تراشه قدیمی اینتل پنتیوم، سلرون یا اتم نروید. بهجای آن میتوانید پردازنده A6 یا A8 را داشته باشید. شما میتوانید لپ تاپی را خریداری کنید که دارای وای فای بوده و به پورتهای USB پرتعداد مجهز شده است.

اگر می‌خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه لپ تاپ خود را تغییر دهید!

laptopهمهی این موارد، عواملی هستند که شما برای خرید یک لپ تاپ مناسب به آنها نیاز دارید تا در نهایت بتوانید لپ تاپ خاص و مناسب خود را پیدا کنید. اوضاع خیلی سریع تغییر پیدا میکند و آنچیزی که برای یک شخص مناسب است، شاید برای دیگری مناسب نباشد. لپ تاپهای متنوعی از برندهایی همچون ایسوس (Asus)، ایسر (Acer)، لنوو (Lenovo)، ای دیتا (Adata) و غیره در بازار وجود دارد که هرکدام دارای مشخصات فنی، نقاط قوت و ضعف مخصوص بهخودشان هستند. ما قصد داریم که مهمترین نکات در زمینه خرید لپ تاپ را به شما به اشتراک بگذاریم تا یک تصمیم درست داشته باشید. شما در ادامه خواهید فهمید که چه لپ تاپی مناسب شما است و به چه فاکتورهایی باید اهمیت بدهید. طراحی اولین چیزی است که احتمالا هر کاربری حتی قبل از قیمت لپ تاپ به آن توجه دارد. طراحی و زیبایی یک محصول باید به دل خریدار بنشیند و برندهای یاد شده نیز در این سالها بیش از پیش به آن اهمیت میدهند.

laptopآنها از سیستم دودویی یا باینری(صفر و یک) برای کار استفاده میکنند. این اعداد ذخیره و برای محاسبات استفاده میشوند. در واحدهای سنتی حافظه، بیتهای کوچک با بارهایی معرفی میشوند که تعیین میکند صفر باشند یا یک. با این حال، رایانههای کوانتومی انعطاف پذیری بیشتری دارند، چرا که آنها کاملا از قوانین فیزیک استاندارد پیروی نمیکنند. رایانههای کوانتومی به بیتها اجازه میدهند به طور همزمان هم صفر باشند هم یک. فیزیک کوانتومی به الکترونها اجازه میدهد تا در یک زمان چندین حالت داشته باشند و کیوبیتها(واحد پایهای پردازش کوانتومی) در حالتهای همپوشان وجود دارند. این ویژگی، چندحالتی(superpositioning) نامیده میشود و به رایانههای کوانتومی اجازه میدهد چندین عملیات را آزادانه بر روی مقادیر انجام دهند و با یک رایانه معمولی متفاوت است که باید این عملیاتها را به صورت متوالی و نوبتی پردازش کند. در حالی که دانشمندان علوم رایانه یک درک کلی از این تفاوتها داشتند، مطالعات آی.بی.ام تایید کرد که چگونه سیستمهای کوانتومی قدرتمند با رایانههای معمولی مقایسه میشوند.

حقیقت این است که تو نیستی تنها فرد خاص درگیر درباره لپ تاپ

اکثر کاربران میتوانند فیلمهای HD و حتی بازیهای معمولی را با همین کارتهای گرافیک یکپارچه و بدون مشکل انجام دهند. اما یک تدوینگر یا گیمر حرفهای به خرید لپ تاپ با بهترین کارتهای گرافیک موجود در بازار نیاز دارد. پیشنهاد میکنیم اگر تدوینگر هستید یا کار های گرافیکی سنگین انجام میدهید به مقالات «بهترین لپ تاپ ها برای ادیت و تدوین» و همچنین «بهترین لپ تاپ ها برای رندرینگ» سر بزنید. انتخاب وزن و باتری لپ تاپ با توجه به نوع کاربری شما خواهد بود. اگر قابل حمل بودن آن برای شما مهم است و در اکثر زمانها از پریز برق فاصله دارید، بهتر است از یک باتری پرحجم استفاده کنید. البته رسیدن به تعادل کافی بین وزن لپ تاپ و حجم باتری آن، یک کار مشکل و متناقض است. زیرا هر چقدر حجم باتری افزایش یابد، وزن آن و بالطبع وزن کلی و البته قیمت لپ تاپ نیز افزایش خواهد یافت.

لپ تاپ نمی‌کند باید مشقت‌آمیز باشد. این 9 روش را بیاموزید بروید شروع.

اما پس از گذشت 2 یا 3 سال متوجه فاسد شدن باتری لپتاپمان شده و این موضوع ما را بسیار ناراحت میکند. باید توجه داشته باشید که فرد ناراضی از این وضع فقط شما نیستید، بلکه عده زیادی از مردم حس کاملا مشابهی دارند. شرکتهای تولیدکننده لپتاپها هم، از این موضوع کاملا آگاه هستند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید، دانشگاههای برتر دنیا در حوزه تکنولوژی، هر ساله، بودجههای عظیمی برای پیدا کردن راهکارهای برتر در جهت بالا بردن عمر باتری صرف میکنند. تلاشهای سالهای اخیر هم، کاملا بیثمر نبوده است. چرا که امروزه شاهد تحولاتی عظیم در صنعت تولید باتریهای قدرتمند و لپتاپهایی هستیم که عمر بالاتری دارند. در نتیجه پاسخ دادن به این سوال که لپ تاپ ایسوس چقدر شارژ نگه میدارد، کاملا بستگی به تکنولوژی آن محصول خواهد داشت. یعنی اگر لپتاپ خریداری شدهتان جزو محصولات پرچمدار ایسوس بوده و در آن جدیدترین تکنولوژیهای روز دنیا استفاده شده باشد، بدون شک عمر باتری لپتاپتان هم بیشتر از این خواهد شد.

  • بر روی System and Security کلیک کنید
  • صفحهنمایش ۷ تا ۱۱ اینچ
  • تولید لپ تاپ های سبک
  • درآمد خالص سالانه: 7.5 میلیون دلار
  • ارائه قدرت پردازش عظیم

در واقع لپ تاپ ها از نظر سخت افزاری به شدت آسیب پذیر هستند و گاهی امکان تعمیر برخی از قطعات آن وجود ندارد و یا هزینه زیادی به همراه دارد. از این رو بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات نگهداری درست از لپ تاپ است. گاهی اجرای برنامه ها و فرآیندهایی که آنها را مداوم روی پردازنده لپ تاپ اجرا می کنیم، بیشترین مصرف پردازنده را دارند. در این شرایط ممکن است تاچ پد فضای لازم برای اجرای دستورات کاربر را نداشته باشد و در نتیجه با کشیدن انگشت روی تاچ پد، تفاوتی در حرکت نمایه ماوس روی صفحه نمایش ایجاد نشود. در این وضعیت برای حل مشکل کار نکردن تاچ پد لپتاپ ایسوس دستگاه را shut down کنید. با شات دان کردن لپ تاپ بوت خالی می شود و سیستم عامل می تواند مقداری از ظرفیت پردازنده را برای تاچ پد و وظایف محوله به این سخت افزار اختصاص دهد. کثیفی و گرد غبار می تواند از دلایل کار نکردن تاچ پد لپتاپ ایسوس باشد.

برای خرید لپ تاپ معیارهای متعددی وجود دارد که از بین آن ها، 4 مورد زیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امروزه برند های متنوعی در زمینه تولید لپ تاپ فعالیت می کنند. به دلیل رقابتی بودن بازار فروش این کالا در دنیا، اکثر برند ها همواره تلاش می کنند تا محصولاتی با کیفیت به بازار عرضه کنند. عموما برند های معتبر همواره در تلاش هستند تا نسبت به رقبای خود، کیفیت و نوآوری بهتری داشته باشند. امروزه برند هر کالایی در واقع نشان دهنده کیفیت ساخت محصول می باشد. بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ خوب را دارید بهتر است به سراغ برند های معتبر و معروف دنیا بروید. در داخل ایران لپ تاپ هایی با برند اپل، ایسوس، مایکروسافت، لنوو، ایسر، ام اس آی از کیفیت ساخت بهتری برخوردار هستند. یکی از این ویژگیهایی که در قیمت لپ تاپ و کاربری آن تاثیرگذار است اندازه و وزن لپ تاپ میباشد. صفحه کوچک و وزن کمی دارند و برای کودکان مناسب هستند.

laptopبهترین لپتاپهای گیمینگ (gaming laptop) در اشکال و اندازههای مختلف برای نیازها و بودجههای مختلف تولید و به بازار عرضه لپ تاپ hp pavilion 15 میشوند. مسلما با یک مدل گران قیمت با بالاترین گرافیک و بهترین نمایشگر بهترین سطح کیفیت بازی را تجربه میکنید، اما بسیاری از ما نمیتوانیم چنین سیستمی با این میزان کیفیت را بخریم. انتخابهای دیگر مقرونبهصرفه و لپتاپ استوک گیمینگ نیز در بازار موجود هستند که با قیمت مناسبتری عرضه میشوند. خوشبختانه، امروزه گزینههای بیشتری برای انتخاب سیستم بازی، از لپتاپهای گران قیمت گرفته تا لپتاپهای استوک گیمینگ وجود دارد. برخی با کارتهای گرافیکی فول سایز Nvidia GeForce RTX عرضه میشوند، در حالی که برخی دیگر به سراغ طرحهای کارآمدتر Max-Q میروند که شاسی نازکتر و فن کم صداتری دارند. در حالی که بسیاری از بهترین لپتاپهای گیمینگ با صفحه نمایش 1080p و نرخ تازهسازی بالا عرضه میشوند، برخی از آنها دارای صفحه نمایش 4k هستند. همچنین سرعت برخی لپتاپهای گیمینگ به ۳۶۰ هرتز میرسد.

6 عادات بسیار کارآمد لپ تاپ

laptopدر حالیکه مک ( MAC ) یک کامپیوتر شخصی می باشد ، مردم تصور می کنند PC به سیستمی می گویند که سیستم عامل ویندوز را اجرا می کند . PC ها در ابتدا با عنوان میکروکامپیوتر شناخته می شدند چون یک کامپیوتر کامل بودند اما با اندازه ای کوچکتر از سیستمهایی معمول . یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر! ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد! ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی! ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی! کامپیوترهای شخصی در اندازه و شکل های مختلف ساخته می شوند که جدیدترین آنها تبلت آیپد می باشد. هر کامپیوتر شخصی که دارای ویژگی قابلیت حمل نباشد را کامپیوتر رومیزی می گویند . این در حالیست که برخی از مردم به دسکتاپ ، PC می گویند . اصولا دسکتاپ ها به دلیل عدم محدودیت در فضا ، کارایی بهتر و قطعات مناسب تر و خرید لپ تاپ hp victus قدرتمندی دارند . محدودیتی در فضای حافظه ندارند و عموما با قیمتی کمتر از نمونه های قابل حمل به فروش می رسند .

laptopاین لپتاپ به یکی از جدیدترین پردازندههای اینتل مجهز است و در کنار آن، ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR5 را میبینیم که تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا است. وجود رم با فناوری DDR5 باعث شده تا این لپتاپ یک سر و گردن از رقبای همرده خود بالاتر باشد. این لپتاپ به کارت گرافیکی انویدیا GTX 3060 با حجم ۶ گیگابایت از نوع GDDR5 مجهز است که توانی برابر با ۱۰۵ وات در اختیارتان قرار میدهد. این کارت در واقع ۸۰ وات است و لپتاپ این قدرت را دارد که ۲۵ وات آن را ارتقا دهد. شما میتوانید به راحتی بازیهای روز دنیا را در تنظیمات گرافیکی عالی و در وضوح ۱۰۸۰p با این مشخصات اجرا کنید. حافظه ذخیرهسازی لپتاپ Asus TUF FX517ZM در این مدل ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD M.2 است که آن هم قابلیت ارتقا دارد. صفحهنمایش این لپتاپ ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS و با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است و وضوح آن حداکثر به ۱۰۸۰p میرسد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

قیمت لپ تاپ

laptopدانشجویان در هنگام خرید لپ تاپ چه نکاتی را باید رعایت کنند؟ با توجه به اینکه کیف کوله همراه همیشگی دانشجویان است، توصیه میشود که این قشر لپتاپهای سبک با شارژدهی مناسب تهیه کنند. صفحه کلید مناسب، رم و پردازنده موارد دیگری هستند که هزینه کردن برای آنها توسط دانشجویان منطقی به نظر میرسد. کارت گرافیک مجزا، صفحه نمایش لمسی، رزولوشن بالای نمایشگر مواردی هستند که عموم دانشجویان نیازی به آنها ندارند. لپ تاپ برنامه نویسی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ پردازنده و رم را شاید بتوان اصلیترین سختافزار موردنیاز یک لپتاپ مناسب برای برنامهنویسان دانست اما دقت کنید حملونقل و کیفیت نمایشگر به دلیل استفادهی طولانی مدت کاربر اهمیت بالایی دارد. مواردی مانند کیبورد و ترکپد نیز به ترتیب در هنگام خرید میبایست موردتوجه قرار گیرند. تراشه گرافیکی قوی نیز کماهمیتترین مورد برای کارهای برنامهنویسی عادی محسوب میشود. لیست قیمت لپ تاپ امروز را چطور پیدا کنیم؟ قیمت انواع لپ تاپ در زومیت روزانه چندین بار بهروزرسانی میشود. آیا پردازندههای سری U اینتل برای کارهای سنگین مناسب است؟ آیا زومیت خود عرضه و فروش لپ تاپ را همانند یک فروشگاه انجام میدهد؟ خیر. زومیت یک فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمتهای سایر فروشگاهها را برای راحتتر کردن فرآیند خرید در اختیار شما قرار میدهد.

  1. پردازنده Intel Core-i7-10750H
  2. داشتن باریک ترین کانورتیبل ها
  3. دارای نمایشگربا ابعاد ۱۵.۶
  4. کارت گرافیک NVIDIA MX 230 با ۲ گیگا بایت حافظه گرافیکی
  5. کیفیت صدا عالی

laptopتولید کنندگان در شرایط فعلی یک رقابت بزرگ برای در اختیار گرفتن بازار دارند و شما باید از چنین موردی استفاده کنید. لپ تاپ ایسوس K543UB یک مورد مناسب است و علاقهمندان به لپ تاپهای اپل هم میتوانند محصولی همچون مک بوک ایر 2020 را در نظر داشته باشند که به صفحه نمایش رتینا مجهز قیمت لپ تاپ استوک hp شده است. هرکدام از این لپ تاپها ماندگاری بسیار بالایی در زمینه باتری دارند و حتی برای وبگردی و ارسال و دریافت ایمیل نیز شرایط مناسبی را میتوانند فراهم کنند. یقینا قطعات سختافزاری داخلی نیز مهم هستند و بهتر است که بهجای خرید لپ تاپ ارزان قیمت، کمی سرمایهی خود را بیشتر کرده و به سراغ مشخصات فنی بهتر بروید. به چه فاکتورهایی بیشتر توجه کنیم؟ اگر میخواهید یک لپ تاپ با پردازنده Core i3 یا Core i5 تهیه کنید، به سراغ تراشه قدیمی اینتل پنتیوم، سلرون یا اتم نروید. بهجای آن میتوانید پردازنده A6 یا A8 را داشته باشید. شما میتوانید لپ تاپی را خریداری کنید که دارای وای فای بوده و به پورتهای USB پرتعداد مجهز شده است.

اگر می‌خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه لپ تاپ خود را تغییر دهید!

laptopهمهی این موارد، عواملی هستند که شما برای خرید یک لپ تاپ مناسب به آنها نیاز دارید تا در نهایت بتوانید لپ تاپ خاص و مناسب خود را پیدا کنید. اوضاع خیلی سریع تغییر پیدا میکند و آنچیزی که برای یک شخص مناسب است، شاید برای دیگری مناسب نباشد. لپ تاپهای متنوعی از برندهایی همچون ایسوس (Asus)، ایسر (Acer)، لنوو (Lenovo)، ای دیتا (Adata) و غیره در بازار وجود دارد که هرکدام دارای مشخصات فنی، نقاط قوت و ضعف مخصوص بهخودشان هستند. ما قصد داریم که مهمترین نکات در زمینه خرید لپ تاپ را به شما به اشتراک بگذاریم تا یک تصمیم درست داشته باشید. شما در ادامه خواهید فهمید که چه لپ تاپی مناسب شما است و به چه فاکتورهایی باید اهمیت بدهید. طراحی اولین چیزی است که احتمالا هر کاربری حتی قبل از قیمت لپ تاپ به آن توجه دارد. طراحی و زیبایی یک محصول باید به دل خریدار بنشیند و برندهای یاد شده نیز در این سالها بیش از پیش به آن اهمیت میدهند.

laptopآنها از سیستم دودویی یا باینری(صفر و یک) برای کار استفاده میکنند. این اعداد ذخیره و برای محاسبات استفاده میشوند. در واحدهای سنتی حافظه، بیتهای کوچک با بارهایی معرفی میشوند که تعیین میکند صفر باشند یا یک. با این حال، رایانههای کوانتومی انعطاف پذیری بیشتری دارند، چرا که آنها کاملا از قوانین فیزیک استاندارد پیروی نمیکنند. رایانههای کوانتومی به بیتها اجازه میدهند به طور همزمان هم صفر باشند هم یک. فیزیک کوانتومی به الکترونها اجازه میدهد تا در یک زمان چندین حالت داشته باشند و کیوبیتها(واحد پایهای پردازش کوانتومی) در حالتهای همپوشان وجود دارند. این ویژگی، چندحالتی(superpositioning) نامیده میشود و به رایانههای کوانتومی اجازه میدهد چندین عملیات را آزادانه بر روی مقادیر انجام دهند و با یک رایانه معمولی متفاوت است که باید این عملیاتها را به صورت متوالی و نوبتی پردازش کند. در حالی که دانشمندان علوم رایانه یک درک کلی از این تفاوتها داشتند، مطالعات آی.بی.ام تایید کرد که چگونه سیستمهای کوانتومی قدرتمند با رایانههای معمولی مقایسه میشوند.

حقیقت این است که تو نیستی تنها فرد خاص درگیر درباره لپ تاپ

اکثر کاربران میتوانند فیلمهای HD و حتی بازیهای معمولی را با همین کارتهای گرافیک یکپارچه و بدون مشکل انجام دهند. اما یک تدوینگر یا گیمر حرفهای به خرید لپ تاپ با بهترین کارتهای گرافیک موجود در بازار نیاز دارد. پیشنهاد میکنیم اگر تدوینگر هستید یا کار های گرافیکی سنگین انجام میدهید به مقالات «بهترین لپ تاپ ها برای ادیت و تدوین» و همچنین «بهترین لپ تاپ ها برای رندرینگ» سر بزنید. انتخاب وزن و باتری لپ تاپ با توجه به نوع کاربری شما خواهد بود. اگر قابل حمل بودن آن برای شما مهم است و در اکثر زمانها از پریز برق فاصله دارید، بهتر است از یک باتری پرحجم استفاده کنید. البته رسیدن به تعادل کافی بین وزن لپ تاپ و حجم باتری آن، یک کار مشکل و متناقض است. زیرا هر چقدر حجم باتری افزایش یابد، وزن آن و بالطبع وزن کلی و البته قیمت لپ تاپ نیز افزایش خواهد یافت.

لپ تاپ نمی‌کند باید مشقت‌آمیز باشد. این 9 روش را بیاموزید بروید شروع.

اما پس از گذشت 2 یا 3 سال متوجه فاسد شدن باتری لپتاپمان شده و این موضوع ما را بسیار ناراحت میکند. باید توجه داشته باشید که فرد ناراضی از این وضع فقط شما نیستید، بلکه عده زیادی از مردم حس کاملا مشابهی دارند. شرکتهای تولیدکننده لپتاپها هم، از این موضوع کاملا آگاه هستند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید، دانشگاههای برتر دنیا در حوزه تکنولوژی، هر ساله، بودجههای عظیمی برای پیدا کردن راهکارهای برتر در جهت بالا بردن عمر باتری صرف میکنند. تلاشهای سالهای اخیر هم، کاملا بیثمر نبوده است. چرا که امروزه شاهد تحولاتی عظیم در صنعت تولید باتریهای قدرتمند و لپتاپهایی هستیم که عمر بالاتری دارند. در نتیجه پاسخ دادن به این سوال که لپ تاپ ایسوس چقدر شارژ نگه میدارد، کاملا بستگی به تکنولوژی آن محصول خواهد داشت. یعنی اگر لپتاپ خریداری شدهتان جزو محصولات پرچمدار ایسوس بوده و در آن جدیدترین تکنولوژیهای روز دنیا استفاده شده باشد، بدون شک عمر باتری لپتاپتان هم بیشتر از این خواهد شد.

  • بر روی System and Security کلیک کنید
  • صفحهنمایش ۷ تا ۱۱ اینچ
  • تولید لپ تاپ های سبک
  • درآمد خالص سالانه: 7.5 میلیون دلار
  • ارائه قدرت پردازش عظیم

در واقع لپ تاپ ها از نظر سخت افزاری به شدت آسیب پذیر هستند و گاهی امکان تعمیر برخی از قطعات آن وجود ندارد و یا هزینه زیادی به همراه دارد. از این رو بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات نگهداری درست از لپ تاپ است. گاهی اجرای برنامه ها و فرآیندهایی که آنها را مداوم روی پردازنده لپ تاپ اجرا می کنیم، بیشترین مصرف پردازنده را دارند. در این شرایط ممکن است تاچ پد فضای لازم برای اجرای دستورات کاربر را نداشته باشد و در نتیجه با کشیدن انگشت روی تاچ پد، تفاوتی در حرکت نمایه ماوس روی صفحه نمایش ایجاد نشود. در این وضعیت برای حل مشکل کار نکردن تاچ پد لپتاپ ایسوس دستگاه را shut down کنید. با شات دان کردن لپ تاپ بوت خالی می شود و سیستم عامل می تواند مقداری از ظرفیت پردازنده را برای تاچ پد و وظایف محوله به این سخت افزار اختصاص دهد. کثیفی و گرد غبار می تواند از دلایل کار نکردن تاچ پد لپتاپ ایسوس باشد.

برای خرید لپ تاپ معیارهای متعددی وجود دارد که از بین آن ها، 4 مورد زیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امروزه برند های متنوعی در زمینه تولید لپ تاپ فعالیت می کنند. به دلیل رقابتی بودن بازار فروش این کالا در دنیا، اکثر برند ها همواره تلاش می کنند تا محصولاتی با کیفیت به بازار عرضه کنند. عموما برند های معتبر همواره در تلاش هستند تا نسبت به رقبای خود، کیفیت و نوآوری بهتری داشته باشند. امروزه برند هر کالایی در واقع نشان دهنده کیفیت ساخت محصول می باشد. بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ خوب را دارید بهتر است به سراغ برند های معتبر و معروف دنیا بروید. در داخل ایران لپ تاپ هایی با برند اپل، ایسوس، مایکروسافت، لنوو، ایسر، ام اس آی از کیفیت ساخت بهتری برخوردار هستند. یکی از این ویژگیهایی که در قیمت لپ تاپ و کاربری آن تاثیرگذار است اندازه و وزن لپ تاپ میباشد. صفحه کوچک و وزن کمی دارند و برای کودکان مناسب هستند.

laptopبهترین لپتاپهای گیمینگ (gaming laptop) در اشکال و اندازههای مختلف برای نیازها و بودجههای مختلف تولید و به بازار عرضه لپ تاپ hp pavilion 15 میشوند. مسلما با یک مدل گران قیمت با بالاترین گرافیک و بهترین نمایشگر بهترین سطح کیفیت بازی را تجربه میکنید، اما بسیاری از ما نمیتوانیم چنین سیستمی با این میزان کیفیت را بخریم. انتخابهای دیگر مقرونبهصرفه و لپتاپ استوک گیمینگ نیز در بازار موجود هستند که با قیمت مناسبتری عرضه میشوند. خوشبختانه، امروزه گزینههای بیشتری برای انتخاب سیستم بازی، از لپتاپهای گران قیمت گرفته تا لپتاپهای استوک گیمینگ وجود دارد. برخی با کارتهای گرافیکی فول سایز Nvidia GeForce RTX عرضه میشوند، در حالی که برخی دیگر به سراغ طرحهای کارآمدتر Max-Q میروند که شاسی نازکتر و فن کم صداتری دارند. در حالی که بسیاری از بهترین لپتاپهای گیمینگ با صفحه نمایش 1080p و نرخ تازهسازی بالا عرضه میشوند، برخی از آنها دارای صفحه نمایش 4k هستند. همچنین سرعت برخی لپتاپهای گیمینگ به ۳۶۰ هرتز میرسد.

6 عادات بسیار کارآمد لپ تاپ

laptopدر حالیکه مک ( MAC ) یک کامپیوتر شخصی می باشد ، مردم تصور می کنند PC به سیستمی می گویند که سیستم عامل ویندوز را اجرا می کند . PC ها در ابتدا با عنوان میکروکامپیوتر شناخته می شدند چون یک کامپیوتر کامل بودند اما با اندازه ای کوچکتر از سیستمهایی معمول . یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر! ■ آموزش گرامر انگلیسی از صفر تا صد! ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی! ■ بیش از 45 ساعت ویدیو آموزشی! کامپیوترهای شخصی در اندازه و شکل های مختلف ساخته می شوند که جدیدترین آنها تبلت آیپد می باشد. هر کامپیوتر شخصی که دارای ویژگی قابلیت حمل نباشد را کامپیوتر رومیزی می گویند . این در حالیست که برخی از مردم به دسکتاپ ، PC می گویند . اصولا دسکتاپ ها به دلیل عدم محدودیت در فضا ، کارایی بهتر و قطعات مناسب تر و خرید لپ تاپ hp victus قدرتمندی دارند . محدودیتی در فضای حافظه ندارند و عموما با قیمتی کمتر از نمونه های قابل حمل به فروش می رسند .

laptopاین لپتاپ به یکی از جدیدترین پردازندههای اینتل مجهز است و در کنار آن، ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR5 را میبینیم که تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا است. وجود رم با فناوری DDR5 باعث شده تا این لپتاپ یک سر و گردن از رقبای همرده خود بالاتر باشد. این لپتاپ به کارت گرافیکی انویدیا GTX 3060 با حجم ۶ گیگابایت از نوع GDDR5 مجهز است که توانی برابر با ۱۰۵ وات در اختیارتان قرار میدهد. این کارت در واقع ۸۰ وات است و لپتاپ این قدرت را دارد که ۲۵ وات آن را ارتقا دهد. شما میتوانید به راحتی بازیهای روز دنیا را در تنظیمات گرافیکی عالی و در وضوح ۱۰۸۰p با این مشخصات اجرا کنید. حافظه ذخیرهسازی لپتاپ Asus TUF FX517ZM در این مدل ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD M.2 است که آن هم قابلیت ارتقا دارد. صفحهنمایش این لپتاپ ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS و با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است و وضوح آن حداکثر به ۱۰۸۰p میرسد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.